ثبت آگهی ویژه رایگان
ثبت آگهی ویژه رایگان

امداد خودرو چیست؟ خدماتی که امداد خودرو در تهران ارائه میکند

امداد خودرو یکی از خدماتی ست شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودرو سواران ارائه می گردد.این خدمات می تواند به صورت امداد خودرو در تهران یا در سایر شهر ها و استان ها باشد .

برای استفاده از خدمات امداد خودرو میتوانید کلیک کنید

در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو در تهران یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

امداد خودرو با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای ، خدمات کارت عضویت ، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود در سرتاسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

تعریف اصطلاحاتی در خصوص خدمات امداد خودرو در تهران
امدادگر: شخصی ست که با در اختیار داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه رفع مشکلات فنی خودروها و توانایی های جسمی و مهارت و تجربه و تخصص کافی به همراه یک خودروی امداد به عنوان عضوی از شبکه امدادی در جهت ارائه خدمات خودرویی و امدادی فعالیت می کند.

خدمات امداد خودرویی : این خدمات عبارتند از کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.

اکیپ سیار در خدمات امداد خودرو : افرادی که شمل خوردهای امدادی هستند و به منظور دسترسی سریع تر مشترکین در سطح منطقه در حال گردش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن دسترسی مشتریکن را ارائه خدمات خودرویی راحت تر کنند.

خدمات امداد خودرو در تهران
یکی از برترین خدماتی که شرکت های خودرویی ارائه می دهند خدمات طلایی ست. این خدمات برای برخی از خودروهای تولید شده ارائه می گردند. برای بهره ندی ازین خدمات کارت طلایی به مشتریان عرضه می شود تا به کمک آن از خدمات کامل و رایگان امداد خودرو بهره مند شوند.

همه افراد انتظار دارند که با پرداخت چند ده ملیون تومان پول تا مدت زیادی بدون دردسر از وسیله نقلیه خود استفاده کنند اما متاسفانه بسیاری از خودروسواران با مشکلات خرابی شدن خودروهای صفر کیلومترشان مواجه می شوند. متاسفانه برخی از افراد از کیفیت برخی خودروهای داخلی ناراضی هستند به همین سبب برای پیشگیری از این مشکلات و رفع نق خودرو و بسیاری از موارد دیگر خدمات کارت طلایی را برای مشتریان عنوان کردند. این خدمات با احتساب مبلغی از مشتریان در بازه زمانی های مختلف تمدید می شوند و به صورت یک کارت طلایی در اختیار آنان قرار می گیرد.

از مهم ترین خدمات کارت طلایی امداد خودرو می توان به جبران خسارات ناشی از حوادث مختلف، سرقت های خودرو، سرویس های امدادی، حمل خودرو در محل در تمامی شهرها و نقاط مختلف کشور، مشاوره های تلفنی یا به عبارتی راه اندازی های تلفنی، ارائه کلیه سرویس های نگهداری و یا حتی تعویض خودرو اشاره کرد.

انواع کارت های طلایی امداد خودرو
کارت های طلایی که از طرف شرکت های خودروسازی برای رفاه عموم مشتریان صادر می شوند در چندین سطح مختلف قرار می گیرند که شامل کارت طلایی سالانه و کارت هایی یک تا چند ستاره هستند. عمده خدماتی که در سطوح مختلف توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند شامل مشاوره های تلفنی، خدمات امدادی، مشاوره های فنی، انجام فعالیت های امدادی به صورت شبانه روزی، جا به جایی و حمل خودروها و یا حتی سرنشینان به صورت کاملا رایگان، تعمیرات در محل بر اساس تعرفه هایی که تعیین شده می باشد. کارت های طلایی خسارت هایی که به قسمت های زیرین خودرو نیز وارد می شود را هم تحت پوشش خود قرار می دهد. در صورتی که بخش زیرین خودرو به هر دلیلی دچار آسیب شود کارت طلایی بر اساس شرایط و ضوابطی خسارت وارد شده را برطرف می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *